2020. november 7., szombat

Még 1 angyal és más......

 Ezt már számozottan találtam a Pinteresen, de minden kapcsoláshoz gyöngy kellett . Nem volt könnyű, igaz még nem csináltam ilyet sem. A sok gemkapocs iszonyúan zavart , de szeretem.
Sajnos átlátszó irizálós gyöngyöket tettem bele, ami a képen nem látszik bánatomra, de lehet rászánom magam még 1.-re . A fejében most se tudtam gyöngyöt tenni, mert nem volt ez a méret.


A héten a virágokat is át kellett ültetnem, mert elnyomták egymást. A  levelek lógtak az ibolyákon. a kicsiken elnyomták a virágokat :-(  A  cirmos levelű futóm szét kellett vágnom, mert félig elpusztult .



Szerencse a konyhai kicsi futóm rendben volt, és a kaktuszkáim is.

Végül a kedvenc kis vázám benne az ajándékba kapott rózsával,  madárkával , frivolitás rózsával , csak a tollas kismadár maradt le , de nem sokáig!  Jó ránézni, még akkor is ha nem igazi.

Nincsenek megjegyzések: