2020. november 19., csütörtök

Csipkék .....

Hát nagyon jól tettem, hogy lecsaptam az utolsó guriga fonalra, mert a halványkékem elfogyott. A 12.-sort fejezem be épp. Nem igazán értem, hogy 50-50 gramm fonalból hogy tudott ennyi elfogyni? Annyit azért nem vágtam le. 😦 Más márkát nem akartam hozzátenni .
Elég nehezemre esett megcsinálni ezt a sort, sajnos sokat vágtam mire rájöttem hogyan kell . Olyan mintha sok pici karácsonyfa lenne. :-)
Még a 18. sor is ilyesmi lesz, megnéztem.  Összesen 19 soros a 2020.-as terítő .  Jó lenne befejezni még idén. Persze ha elcsábulok minden apróságra nehéz lesz......

Menet közben keresgéltem "lapos angyalkákat" , és találtam egy halom FREE MINTÁT

Van benne pici fenyőfa, gömbre "ruha" gyertyás és sok-sok hópehely. Remélem Verám talál benne neki valót. 💖
Nekem csak a fenyő kell, meg az angyalka. ( Van 20 gr.-os zöld fonalam, jó lenne , ha elfogyna)
Ezekből majd ajándék lesz, ha vége a  .... na annak. Vagy majd nyáron postázom, hisz lesz még karácsony, meleg fénnyel, szeretettel, békével és nyugalommal.

Ami nem jó hír, egy csomó hajóm nagyon kitágult , és nem a pattintós fajta, mert az ragasztható lenne... :-( A racsnis amit szeretek, az meg lazult nem keveset , abból már csak 1 van.
Beruháztam az újra, azt mondták jó , megnéztem mágneses ...hááát , késő bánat, de legalább az vigasztal ha elenged a mágnes összegumizhatom. 😂
Ilyen csak világoskék.


Laci hajócskái  vésztartalékok. Azok fából vannak.
Olyan szépek.....



Kívánok mindenkinem szép hétvégét , alkotásokkal telit.

2 megjegyzés:

Vera írta...

Idén nem szálltam be a tavaszi teritőbe.Túl nagyok... 60-70 centis teritő meg különben sem fér el..Igaz a többi is a szekrénybe a dobozba van...
A cérnák meg egyre drágábbak...rendelni meg még drágább a szállítás miatt.Eddig nálunk 2dekásat lehetet kapni Anchort 750 forintért most 900 valamennyi...
Sajnos kitágulnak a hajócskák.. és szerintem amiket már most készítenek, talán nem is olyan jók már, mint a régebbiek...Még mindig a nagy csőrös a kedvenc, pedig azért már azok is tágultak...
KÖSZI A MINTÁKAT, ABBAN NEKEM SINCS HIÁNY, NEM IS TUDOM MIÉRT GYŰJTŐGETEM.. KEDV ÉS IHLET KÉNE...
most látom hogy nagy betűkkel irtam bocsi...
Most kivánok boldog névnapot, jó egészséget....és minden jót...és szépet!

CathlenKata írta...

Én belekezdtem kétféle kék Anchor Aidával, csak arra nem gondoltam, hogy megszüntetik ezt a márkát. (Igaz ajándékba kaptam ) Oltári szerencsém van, hogy véletlenül pont hasonló kéket találtam, leértékelve féláron és 50 grammost. Most tarok a 13. sornál. holnap mutatok fotót is.
De van egy doboznyi Puppets 16.os fonalam is, azt csereberéltem. Jó sok elleszek vele jó ideig. Már nem nagyon veszek fonalat, cak ezt a kéket hajszoltam. :-)

Hát igen, tényleg vacakok , csak míg a fából készült egy idő után lebomlok a műanyag az nem sajnos. Talán a Moonlit tartósabb lesz, bár azt nem szereted, én szép lassan megszoktam. Az új fajta meg jónak jó, de mágnesesen kapcsolódik......

Mivel én most nem tudok varrni sajnos a szemem miatt, a csipkét csinálok, azt csak számolni kell.
Nagyon szépen köszönöm a jókívánságaid!