2020. november 1., vasárnap

Angyalok

 Most először csináltam kép után mintát. Nem tudni honnan van, az egyik csoportban osztották meg, és én megpróbáltam megcsinálni.....  Ez volt az eredeti :

Ezek pedig már az én munkáim.


Jó csúszós Kordonett fonalból csináltam, és nyilván köze nincs az eredetihez, nem is volt célom pont ugyanazt megcsinálni.
3 napig vacakoltam vele vágtam , kidobtam és újból kezdtem.
Van még mit javítani rajta, de nekem sikerélmény.

Tegnap meg kezembe akadt egy ezüstfonal csévés abból próbáltam meg csillagot horgolni .


Túl puha, és akadós fonal, még egy nagyot csinálok , és nem lesz több ebből . Blokkoltam és hajlakkal fújtam le, hogy valahogy kinézzen.

  A nagyobbik itt van a falon egy angyallal együtt , hogy emlékezzek azokra akik már nincsenek velem.
Idén  nem mentünk ki a temetőbe.
A fájdalom soha el nem múlik.



4 megjegyzés:

Éva írta...

Angyalkád nagyon szép és a csillagod is !

CathlenKata írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Vera írta...

Ügyes! Én sem leírásból, sem képről nem tudok "olvasni" .Persze ez gyakorlás kérdése...
Aki ilyen feledékeny ,mint én, jobban tudok számozott kézimunkákról, dolgozni.

CathlenKata írta...

Verám! Nem magamnak számoltam. Az egyik csoportban tették fel, de az gyöngyös. Nos én inkább gyöngy nélkül csináltam meg. Nem nehéz, mert jó vastag fonalból van, jól látni a csomókat is......
Azóta lett egy másik fajta is. Na az a soha többet kategória! Most száradt meg, teszem is fel!