2020. szeptember 25., péntek

Kötök

Elég rég nem volt a kezemben kötőtű, és persze így nem volt egyszerű , de sikerült.
Fentről lefelé kötök egy vékony pulcsi félét, bár ha a fonal nem lesz elég ..... na azt még meglátjuk.  5 db gombóc volt csak a boltban azt vettem meg
Etrofil Bambinó babafonal. 50% organikus pamut 50% antipilling műszál. Pihepuha fonal.

A nyakrésznél kezdtem és haladok lefelé egyben kötve. (Jó mert összeállítani utálok. )


Nem túl sokat haladtam, de sokszor bontottam mire sikerült.
3,25 tűvel kezdtem majd váltottam 3,5 tűre.  Ha sikerül, lesz ebből folytatás, mert ez csak egy alap , lehet cifrázni, de egyenlőre a légyeg, hogy sikerüljön. Utána jöhet csíkos, csipkemintás vagy bármilyen.
Fantázia kérdése.
Most egy ideig csak ezt csinálom, mert eléggé megvisel az időjárás változása . Tegnap még majd 30 fok , ma meg jó ha húsz van. Fárasztó , fejfájós napok ezek, jó ha inkább valami egyszerűt csinálok, mert most pl hímzeni nem tudnék. Túl odafigyelős.


Nincsenek megjegyzések: