2020. október 11., vasárnap

Keresztszemes Kiállítás 2020

 Álomszép és csodás képek lettek kiállítva, igaz én csak képeken láttam . Itt is köszönöm azt a sok-sok képet!
IDE KATTINTS

Gratulálok a nyerteseknek!

Amiért számomra különleges ez a kiállítás
.

Mikki Senkarik kortárs festőművésznő engedélyével Hamzáné Anikó konvertálta a képeit keresztszemes vagy gobelinként kivarrható mintává. Lemondva a jogdíjról.
16 darab csodás festmény adaptációt lehet megcsodálni a kiállításon.

Az enyém ez lett volna ha nem jön közbe egy betegség......
Így én nem lettem készen,  2019 X. 17 -én kezdtem el  a kiválasztott MS képet . Nem kicsi mert 280x280 szemes , és biza van benne durván pixeles rész. 84 színből áll. 18 ct Aidára hímzem.


2020 06.21 állás , azóta nagyon keveset tudtam csak csinálni.De befejezem ......
A titkos hímzés immár nem titkos. Hiszen a kiállítás volt a határidő amíg csendben kellett maradnunk.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Csodás képek ! Nagyon szép az általad készített is kár hogy nem tudtad időben befejezni mert biztos lett volna csodálója a kiállításon !

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen Éva!
Az igazság az, hogy későn jelentkeztem hímzésre, egy év nekem kevés .
De 16 MS kép ott volt. :-)