2020. szeptember 22., kedd

Helló szeptember!

 Nem nagyon szeretek már blogolni,nem tetszik ez az új izé se itt sem az FB.-n . (Gondolom ezzel nem vagyok egymagam) De néha azért muszáj leírni mit hol csinálok jól vagy rosszul, mert visszanézhető.
Az FB-n meg csak moderálok , nagyon keveset vagyok fent, mert lefagy a gépem tőle pár perc után.
Szóval nem lusta vagyok, csak annyi az újdonság, hogy nehezen fogadom el. Persze idővel biztos megszokom.

A kendőm készen lett 2 este alatt , jó hosszú sorok voltak. (...és bevallom unalmas is, alig vártam hogy kész legyek vele)
A képet újra kezdtem ezúttal vászonra.  Sokkal szebben mutat. Bár ennél kicsivel több van kész, de oldalanként szeretném majd mutogatni, hogy alakul.
(Már nem tabletről varrom hanem papirról , hála egy kedves ismerősnek aki kinyomtatta. )



Vettem még vásznat maszknak, mert kissé rendetlen a kis családom , pedig most nagyon kell vigyázni.
Ez most Londonos maszk lesz.

Tegnap itt volt a fiam, és el is vitte ezt az egy darabot. Nem jó neki, de amiben jött lecsúszott a kint volt az orra. :-(
Az új meg a füle miatt nem jó. Későn kapcsoltam, hogy neki nem gumisakat kell csinálni, hanem fonalast.  Szerencsére volt itthon még Bikini fonal egy kevés így most a többi azzal lesz csinálva és ha idejön szép lassan lecserélem neki. Jó kis rugalmas fonal, horgolok belőle egy láncszemsort és azt teszem a maszkba gumi helyett. Kész szerencse  hogy még tudtam utánpótlást szerezni, mert ez ugye szezonális nyári fonal.
Nekem s ilyen fajta van és nagyon jó, mert elöl kicsit puklis , jól lehet levegőt venni. A felső részére rámegy a szemüveg, alul meg áll alá ér. (A szemcsim sem párásodik benne. )

A múlt hétvégén meg elkezdtem egy topot kötni fentről lefelé, harmadszorra sikerült is .
Valahogy a kötés nem az én műfajom , de nagyon kevés fonalból kijön egy pulcsiféleség.  ( Nem igazán top de ezen a néven van fent a Raverlyn)
5 gombóc baby fonalam van, remélem elég lesz. 3,25 tűvel kötöm , hát elleszek vele egy ideig. De este későn már nem hímzek, és kell valami a filmnézéshez amivel matathatok.

Fogalmam sincs mikor jutok el biztonságban szemészetre. A kórházi kezelésről meg le is mondhatok.

Minden kedves olvasómnak kívánok kellemes hetet ! 🌞
Editkémnek meg boldog névnapot utólag is!


Nincsenek megjegyzések: