2020. augusztus 19., szerda

Elmúlt 1 hónap.

 
Az ibolyám idén másodszorra ontja a virágait, a bimbókat szemérmesen elrejti a hatalmas levelei alá...  Kettő hatalmas fehér virágú van ez a kisebbik . A nagyobb sokáig hozott sok -sok virágot , kicsit pihent, de ma láttam folytatja . Nos amíg virágban tobzódnak, nem bántom őket, pedig már megvettem a létező legnagyobb cserepeket nekik. Várok!
Amelyik virág nem érzékeny annyira, az kapott egy alapos zuhanyt . 1 futótól meg érzékeny búcsút vettem. Valami baja volt neki , és féltem megfertőzi a többit. Így most lazább szellősebb helyen vannak.

Ebben a hőségben, sajnos nem tudok sokat kézimunkázni, így horgolok ilyenkor, illetve majd ha igaz kötni is fogok. Ám sem hímezni, sem csipkézni nem tudok most.  Majd eljön annak is az ideje!
Szeretem a meleget nagyon , ha az száraz meleg. Viszont ez az időjárás most nem tesz jót, ha jól sejtem nemcsak nekem.

 

Harmat Évi design: Séta a parton horgolt változat. 

Évi mintáit nagyon szeretem, csak még a leírás és a rövidítések nem mennek . Jó sokáig tanulmányozom mire elhatározom magamat a kezdésre..... Van épp elég most, és fonalam is akad hozzá.
Ehhez az Álomfonalak web boltból vettem/rendeltem  3 szálas Desire álomfonalat egy 2000 méterest és egy kis 500 méterest, ebből lesz még egy Merahmuda kendő is . (Minta a raverly oldalon. )



  Időközben néha más színre váltok. A 2 db babatakarót nem tudtam átadni, így azok megmaradtak nekem.
Azokat megnagyítottam,jó sok sort körbehorgoltam, talán most már az én méretem lesz.  Télen jó szolgálatot tesznek majd. A megmaradt fonalból készült ez  a kis táskaféle. Nincs bélelve, így jó alaposan meg lehet pakolni. Ritkán megyek vásárolni nagyon, de akkor bizony elkél egy ilyen is. :-)
Az alja téglalap alapú, ám mivel látszólag ilyen kicsike nem vettem táskaalapot.

2 megjegyzés:

chanson írta...

Annyira szeretem ezeket az ibolyáidat... :-)

CathlenKata írta...

Én lassan nem annyira :-) Kicsi nekik a pálma cserép, vennem kellett még nagyobbat. De az átültetés a virágözön miatt most elmaradt. Tiszta fehér a sok-sok virágtól.
Sajnos a tiéd elnyomja ez a 2 nagy:-( Pedig csoda szépek azok is.