2020. július 19., vasárnap

Elkészültek

Mivel már írtam a hímzés nem megy ha hideg van, ezért horgoltam.
Alize díva ombre batik drapp-oliva kendő . Minta SBS  1 gombóc ment bele (250 gr)  Van még belőle, majd kíváncsi leszek a kötésképére is.
Szép fényű fonal , kissé csúszós . De a végeredmény kárpótol.


Ezt a sokszínű fonalat már nagyon régen vettem. 1 gombócból ( 10 dkg) lett ez a hatalmas kendő.
Sajnos a paramétereire nem emlékszem, az egyk dobozom mélyéről került elő, és ha már így akadt befejeztem. Mohair az biztos, mert bontani nem igazán lehet, ezért lett granny kendő.



A héten elkezdtem egy topot horgolni. A minta Harmath Évi Séta a parton mintája. Ugyanez a minta kötve is megtalálható és azt hiszem ha elszánom magam azt is kipróbálom. 😉 Megvettem mind a kettőt , mert le volt értékelve.
Fonal : Cesana zoknifonal 3,5 tű .
Izgulok nagyon mert leírásból még soha nem horgoltam csak rajzos mintából. Sőt fentről lefelé sem csináltam még . Ez lesz a próba és ha sikerül lesz szebb fonalból is.
Hát kíváncsi leszek milyen lesz, amíg tart ez a hűvös , borús idő addig csinálom.



2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Jó lessz! 👩

CathlenKata írta...

Remélem! Azért csinálom előbb ebből a fonalból.