2020. augusztus 27., csütörtök

Merahmuda kendő

 Igaz idén ez már a 3 kendőm, de amikor megláttam tudtam ez most azonnal kell .
Minta : Harmath Évi : KATT
Fonal: Yarnart Flowers ( 55%pamut 45% müszál
Tű 3.-as




Kezdetben meg kell szokni a tervező rövidítéseit, mert mindenkinél más ás más , de amikor már belejössz letehetetlen.  Persze elkerülhetetlen, hogy bontani kell , de amikor belejöttem, már nagyon ment.
Ez most a legelső kendőm ami közvetlenül a tervezőtől vettem , eddig csak nagyimintás , vagy  SBS kendőt csináltam. Jó lenne még egy türkizben, most nálam ez lett a favorit szín.


2 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szép a kendő mintája, szép darab lesz. :)

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen!
Ez most a meglátni és megszeretni 1 pillanat alatt.... kezdődött.
Lassan haladok, mert már jóval nagyobb lett, és 1 sor is hosszabb!
A tervezőt illeti a dicsőség, a mintát vettem.:-)