2020. július 2., csütörtök

Helló Július!

 Úgy szalad az idő, hogy kapkodom a fejemet.
Minden napra van valami, ha más nem egy kiadós vihar. 
(Engem nagyon megvisel, de gondolom ez a kutyát sem érdekli. )

Belefogtam a nagy londoni képbe is, de ezt most megint másképp csinálom.
Van egy szuper program androidos telefonra (tabletre) a Pattern Keeper
( Ha érdekel :play áruház. 30 napig ingyenes, de utána sem drága.)

Igaz a képem csak darabolva tudom bevinni, de talán beválik.
Sok videó van a youtube.-on a használatáról , és tényleg HAED képnél egy áldás.
Más mintákat csak akkor, ha  támogatott tervező.
Azt hiszem ezt főként HAED-es mintaolvasásra hegyezték ki leginkább, mivel az hatalmas , és biza néha alig követhető.
A londonos kép pstitch progis , emiatt manuálisan kellett bekódolni a DMC színeket, igaz sziszifuszi munka, de megtérül!
50 oldalas a minta  +1 oldal a kódoknak . 138 szín kell hozzá. Nos emiatt már megéri programot használni. (Igaz én anno kinyomtattam)

Csak kijelölök egy szimbólumot és az egész képen látom mennyi kell .






Kódok bevitele a programba. Itt azért látszik ahogy alakul a kép , de sajnos ennél nem sikerült minden jelet megjelentetnie. 20 nem volt benne. Darabolni kellett...... úgy már jobb. 











Ennél azért már több van készen. De mire ráérnék fotózni sajnos vagy vihar készül, vagy öreg este lesz .  Így most 1 hetes fotót tudok csak mutatni.

A másik képem nem publikus , az sem pici, és kb 45%.-ban készen van. Igaz több mint egy éve csak azt varrom ha varrok és nem csipkézek. Nem sokkal kevesebb színnel csinálom.
Most csak próbálkoztam , és most már újra a titkost varrom .
Hát emiatt nem írok túl sokszor.  Sajnos nincs miről.

Ps .: Találtam egy videót a PK app.-ról :

https://www.youtube.com/watch?v=OSYBsM2wxZc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2_XVYZLTPCcnX5-PRAZMHdBb5AnE2YU62Nffpm_lx4Wr3Kfs4Vnl-2j4E

Nincsenek megjegyzések: