2020. június 21., vasárnap

Haladások, újítások.....

  2018.-as terítőről hoztam friss fotót :


Még 1 sor kell és készen van!
Sajna változtatnom kellett a kéztartásomon, mert nagyon zsibbad a bal kezem. Így kevesebbet haladok, de lassan elkészül. Nem nagyon szeretem a DMC Babylo fonalát kevésbé sodrott, mint az Anchor Aida 20.-as fonala, amit már nem lehet kapni sehol sem. Pedig nem olcsó sajnos.

Vettem egy USB-s csíptetős lámpát , bár a fénye eléggé halovány, de talán segít majd. (telefon töltőről müködik. )
A 60 cm keretet elpakoltam, mert az ágyamnál nincs jó világítás, ez a kis lámpa meg nem jó a nagy kerethez, sajnos csak kiegészítőnek az ülőrámához: Hiába 14.-es Aida, ha rusztikus s biza már nem jól látom. :-(


Varrok egy hatalmas képet is, ám azt nem mutathatom meg  sajnos , csak a fonaltárolást. Minden színhez van 1 db tű így nem kell ki-be fűzni sokat. Nagyon pixeles , de nagyon szép lesz, ha elkészül.  280x280 szemes . 18.-as Aidára varrom. Picike kereten, amin épp elfér 1 mintaív.  De ehhez már kell a nagyító.😟


.
A következő nagy képhez elkezdtem gyűjtögetni a hozzávalókat. A fiamé lesz . Bízom benne, hogy elkészül ,és lesz majd egy emléke rólam......


4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Gyönyörű az a hajócsipkés terítő! Hímzések is nagyon tetszenek, hajrá Cathdesing minél hamarabb fejezd be az elkezdetteket, látom van után pótlás jócskán :) :)

CathlenKata írta...

Köszönöm Juci! Igyekszem.
Utánpótlás , mindig van!

Edit írta...

Szépen alakul a terítő. A pipacsos kép meg gyönyörű.
A fiadnak a London kép nem semmi lesz, az biztos. Nagyon tetszik a hangulata és a színei.

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen Editkém!
A pipacsos jobb oldala hiányos csak, zömmel 1 színű. Még eredeti készlet volt :-)
A fiam sokat vot kint és valami hasonló helyen volt a szállásuk, ezért választottam ezt a képet. ( kb 100x kész is van belőle.) De tesztelési céllal kezdtem bele, nem azért, hogy eggyel több legyen. :-D