2020. június 18., csütörtök

Júniusi áttekintő


Régen írtam tudom, de nagyon nincs miről írnom. A hímzésem nem mutathatom meg egyenlőre, a csipkéről nincs új kép, pedig a 2018-.as Renulek terítő már majdnem kész. Bár ez a kép régebben készült, emlékeztetőnek teszem ide. Már nem kell sok, hogy készen legyen.

Az SBS kendőmből sincs sok hátra . Szeretem ezt a hosszú átmenetes Dívát.


Mióta a karantén elkezdődött, azóta a zsemlét magam sütöm egy héten egyszer egy napom rámegy. Fárasztó.
De megéri . Eddig nem is gondoltam volna , mennyire másabb amit magunk sütünk, mint a bolti.
Gépet nem használok hozzá kézzel gyúrom , és a nem túl jó sütőben sütöm meg.
A kelesztőtál nagyon bevált , mert jó nagy, és könnyebb benne gyúrni is.  1 kiló lisztből 18-20 zsemle lesz, ami egy hétig elég nekem.
Igaz étvágyam nem sok van, alaposan le is fogytam , de nem bánom. Bár jó lenne tartani ezt a súlyt, mert ha baj lesz, lesz amiből még leadhatok.

Ha keveset is, de minden nap csinálok valamennyi házimunkát. Hamar elszalad egy napom.
Esténként ha nem vagyok túl fáradt kézimunkázom, de a hímzésnél ez nem nagyon látszik. Jó nagy képet csinálok jó sok színnel.
Ha nem megy akkor olvasok .

Most meg hogy nincs karantén már muszáj lesz az elmaradt dolgaimat is rendezni.  Az sem lesz kevés.
Csak ne lenne minden nap eső, és sötétség. 💧

Nincsenek megjegyzések: