2020. május 17., vasárnap

Újból maszk...





Szerencsére találtam egy viszonylag könnyű mintát , illetve nem én is én találtam, hanem valaki megosztotta. Csináltam újból 24-25 darabot, nem számoltam igazán...... 20.at elvitt a fiam, kettőt elajándékoztam, egy maradt nekem a többi nem sikerült szépre.  A maradék gumim is elfogyott.

https://www.youtube.com/watch?v=uRfhuRNua_E&feature=share&fbclid=IwAR1HRDK5S0ZAvB2Ad-CRxK1KCY6hUXJGAyM_3tSOWHvl_TgbmTZH96_hUBg

Megkaptam a fiamtól utólag a szülinapi ajándékaimat is. Én rendeltem de az árát ő állta.

Felirat hozzáadása


Kávé-és teafőző ami már nagyon hiányzott, régen volt nekem igaz kisebb, mint ez , de most újra meg kell szoknom , hogy reggelente ne mikrózzam a vizet.
A piros seprű is jól jön, mert egyre nehezebben hajolok le. Ebben legalább lapát is van.
Szerencsére a házhozszállítási díj nem verte az egeket. Amennyiért kihozták annál többe került volna a buszjegy, ha tudnék közlekedni.
Hétfőn még jön egy csomag, amiben kelesztőtál lesz, mert a zsemlét mostantól én sütöm meg magamnak. Mert még nincs vége :-(  Bár lazítottak. Azért csak jobban esik a saját sütésű zsemle, amiben tudom mi van, és nem tapizza össze sok ember.Hetente 1 napot meg kibírok. Mert muszáj!

Eddig sem jártam vásárolni, hisz a lábam rosszabb mint volt valaha is. A sok kimaradt kezelés nem tesz jót, akárhogyan is nézem. Kórházba menni kezelésre, meg még rizikós.

Szóval mindent hozatok, így nem kell mászkálnom és cipelnem sem.
Igaz étvágyam az nincs, és talán én leszek egyedül aki a karantén alatt sokat fogyott. (Október óta hol jobb hol rosszabb a náthám. Most épp jó, csak köhögök nagyon. )  Várom a meleget, akkor biztos jobb lesz. .

Kézimunkát most nem tudok mutatni sajnos, mivel pár napja olyan hideg van a lakásban, hogy  estefelé fűtenem kell. A picike ventilátor meg nem igazán fűti fel a szobámat. 😟
A kendőm szépen halad, szeretem a Díva fonalat, bár sokan szidják, hogy csúszik.
Szép fényes , és puha, szép esésű fonal. Nekem bejött.  A kendő után elkezdek egy felülről  lefele haladó rövid ujjú pulcsit kötni . 2 féle mintát is vettem hozzá , és lesz egy horgolós is, ha igaz.
Mert horgolni jobban szeretek mint kötni.
Ha megjön a jó idő lesz mit bepótolni , sok munkám félbe szakadt.Kezd hiányozni a hímzés és a csipke is.

Addig, míg el nem múlik a járvány  kitartást kívánok !

Nincsenek megjegyzések: