2020. július 3., péntek

Parkolási tecnnikáról újból.

Most, hogy átváltottam az új blogger felületre, észrevettem, hogy tavalyról marad egy hozzászólás  Verától amiről nem kaptam értesítést emailban. Így nem is válaszolhattam rá.
  Most szerencsére az új felület megmutatja ezt is.
Bár sűrűn nem nézegetem a statisztikát, de mivel ez új, meglestem milyen. Hát igen, nem olyan mint a régi, de most legalább láttam azt is mit nem hagytam jóvá. 

Amúgy nem izgat ki olvas , illetve ha olvas is miért nem hagy 2 jó szót?
Ezt én már régen  elengedtem.
Megváltozott minden, egyre kevesebb az olyan hely ahol tematikusan csoportokban beszélgethetünk. (Anno ilyen volt az NLC, az INDEX, a Multiply)  Mára maradt az FB , bár kacérkodom , hogy otthagyom. De mivel egyenlőre nem tehetem muszáj maradnom.

Ez az oldal marad mint virtuális napló , ahol jobban tudom követni időrendben a haladásomat. Meg ha találok  új  hímzési  módszereket itt is megosszam.

Ezért most egy kicsit visszanézve a múlt évre és a parkolási technikára.
Első hallásra bonyolult , sok-sok szál lóg zavaró . De erre ott a mágneses tűőr (ha benne hagyod a tűt) Vagy egy sima csipesz, ha csak a fonalat.
Létezik magyar videó is , ha nem akar az ember lánya magyar feliratot generálni .(a youtube-on ezt is lehet)

https://www.youtube.com/watch?v=ujUbqMpRFRc&t=192s

Eléggé érthetően meséli el hogyan kell használni, hogy kell csomó nélkül dolgozni.
Bár én még nem próbáltam ki azóta sem, nem mintha zavarna a lógó szál , hanem mert nem tudom használni egyik keretem sem. 😟
Pici képeknél  meg nem érdemes. Ha mégis kipróbálná valaki , érdemes a minta íven a szimbólum sarkát egy pöttyel megjelölni,így lehet követni, hogy a leparkolt szál melyik színhez tartozik.

Nos azt hiszem pótoltam amit kellett. Elnézést, hogy csak most.

Nincsenek megjegyzések: