2019. december 14., szombat



Régen nem jelentkeztem, de mentségemül szolgáljon alaposan megfáztam,sokat feküdtem még a lábam miatt is, mert a térdeim egyre csak rosszabbodnak.
Azért a hímzést nem hanyagoltam el készen lett a 6. mintaoldal is a 24,.ből .  (Bár az utolsó 4 az csak féloldalas lesz. )
A 7.-oldalt mintha megbabonázta volna valaki, többet bontok mint kellene.😖
Pedig imádom hímezni, és csodák csodája nem kacsingatok mellé. Minden nap szorgoskodok rajta, annyira, hogy a 28.-as tű szitává lukasztotta az ujjaim.
(Tudom gyűszű..... van sokféle fajta, de mindegyik alá befülled az ujjam. Nem igazán szeretem. )

Sajnos ez a fajta tű hibás széria. Mert hajlik, törik s a foka hegyesebb mint kellene. De ha elfogy , szerencsére megjöttek a JJ tűk* , és még régebbről van pár gömbfejű tűm is tartalékban.
Még Kínából várok törni valókat. Lassan 1 hónapja csak ideér.

Mostanra össze van készítve a Londoni kép fonala, anyaga , de nem ez lesz az első , hanem egy lazulós . 20 színből 300x400 .-as szépség.  Hacsak közbe nem jön valami!!!
Josephine Wall :Vizitündér
Hamza minta.

Úgy volt, hogy még ebben a hónapban szétpostázom a nyáron készült hópihéket  ajándéknak karácsonyra, de sajnos már csak talán jövőre sikerül. Jelenleg nincs aki elvigye és feladja a postán. Mindnyájan betegek vagyunk.
Úgy sajnálom, mert jó szívvel készítettem, és sokat . De már nem igazán tudok lemenni az emeletről sem. 😢 DE ígérem jövőre majd megkapja mindenki .
Most minden összejött , de nagyon .
Még azt sem tudom hogyan fogok sütni főzni az ünnepekre, De valahogy muszáj megoldanom.  Majd szépen lassan öregesen.

Áldott adventi vasárnapot kívánok!

2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Teljesen jól haladsz a titkos hímzéseddel, még talán hamarabb elkészül mint tervezted. Érdekes nekem talán 3-4 tűm tört el mióta hímzek azok is abefűző lyuknál adták meg magukat, viszont görbülnek a régiek.

CathlenKata írta...

Tavaszig muszáj kész legyek, és kereteztetnem is kellene.
Hát én nem tudom a mostani 28.-as DMC tűkről csak rossz véleményt hallottam.
Drága nagyon, és biza 1 mintalap jó pár tűmbe fáj.
Emiatt rendeltem John James tűt az ebayról, mert bírja a kiképzést és picike is.
De amíg van vacak azzal varrok.
Mint írtam várok még Kínából is tűket, nem jók de olcsók. :-)