2019. november 30., szombat

Black Friday


Sosem hittem benne, de most úgy adódott, hogy amúgy is kellett rendelnem.

Rendes volt a bolt tulaja, mert szólt másnap reggel adjam le ugyanezt a rendelést, mert 20% jár , az amúgy is leértékelt árúból. Sok mindent ugyan nem vettem, de megakadt a szemem a vízre eltűnő jelölő ceruzán , nos abból kapásból vettem kettőt , jól fog jönni a londoni képhez. Nem kicsike, és valószínű évekig varrom majd, de legalább elfogy a DMC fonalam. No meg olyat varrok ami talán tetszeni is fog a fiaméknak.
Most az utolsó napon még vettem egy plusz mintát is féláron. Kellett a fájós lelkemnek. Ugyanis amit a HAED.-nél vettem sárkányt kinyomtatva olvashatatlan. 😕 ( a terveknél felül megnézhető)








Fogalmam sincs mások hogy tudják így kivarrni ?  De azt hiszem most már mindegy, talán ha meglesz a tablet , a nagy mellé váltóképnek jó lesz.  Vagy megy a kukába, és nem ez lenne az első......
Ebben a páros sárkányosba tudom megbízhatok, mert tökéletes lesz. Láttam jó pár referencia munkát és mindegyik tökéletes , bár kicsit sötétebb mint a látványkép.
Hamza minta ez is. 300x411 sok-sok színnel. ( 100 + valamennyi) De megbízható, és ez megnyugtat. 


Amit most varrok, meg halad , még pár x és a 6 oldalt kezdem a 25,.ből. Így remélem időre meg is lesz. De erről nem beszélhetek . Eddig a rókákon kívül ekkora képeket még nem varrtam, de élvezem nagyon.

Tűket is rendeltem az Ebayról, de hogy mikor jön , azt még nem tudom. Ugyan köze sincs a   a mostani nagy akciózáshoz....Gondolom decemberben nem szállítanak.

Sajna a mostani új DMC  28-as tűkben nagyot csalódtam, a foka éles , az ujjam lukas, törik , és hajlik is. Nos így azért elég drága....  😟  Most majd lesz 20 db kici kínai occó tűm amit törhetek, meg lesz John  James Petitet tűm ami a legjobb márka. Igaz nem olcsó. De nem mindig a drága a drága ahogy mondta a nagymamám.  Talán januárban megérkezik hozzám.

( Mostanában elég nagy divat a golyós végű tű is, de ahogy megnéztem elájultam , darabja majd 500.-  Igaz nekem baromi régről van 10 db. , de akkor még nem szaladt el az ára ennyire. Ez a tű arra jó, hogy pl. hardangernél a beszövésnél nem kell a tű fokát használni. De pl Aidánál, meg nem lehet a luk mellé ölteni.)
Nálam ez drágaság és a JJ tartalék tű lesz, ha végkép elfogy minden tűm.

A fonalakat, meg majd ahogy fogy úgy rendelem majd  tízesével, mert annak is az egekben az ára. :-(
De nem panaszkodom, mert minek?  Kézimunka nélkül nem jó lenni, kell ami hajt előre.

Készültek képek, de megint a telefonban maradtak,majd ömlesztve mutatom. 😛

Addig is kívánok minden kedves olvasómnak Áldott első Adventi vasárnapot!








Nincsenek megjegyzések: