2019. december 21., szombat

Készülődés



Már megint eltelt egy csomó idő, és lassan itt a karácsony.  Bár én előre nem készülök, csak  egy kis csillagos linzert szeretnék sütni ha sikerül.  Aztán minden nap megfőzöm amit szeretnénk, a maradék meg mélyhütve lesz, így nyerek időt a 2 ünnep közt a kézimunkámra.
Ez a terv.
Fenyőnk évek óta nincs, csak egy kicsike horgolt , de azt meg nem találom hova lett, a nagy pakolásban.  DE nem bánom, így is jó lesz remélem.

(Élő fát nem akarok, mert még húsvétkor is a fenyőtűket szedegetném, a nejlonfa meg nincs itt, odaát maradt. )
Az ajándékozós láncban nyertem 20 motring Rosace fonalat.  Így tuti kész lesz a vizi tündérem s a Londoni hatalmas is.


Én is készítettem ajándékcsomagot.:
 3 db Magazint és a hozzávalókat , mert mit ér az újság , ha nincs hozzávaló ami serkenti az alkotókedvet?
Plusz a saját nyereményemet is megkapta , mert én egy 3 részes képsorozatot nem tudok hová tenni. Pedig nagyon szép naplementés.



Remélem a fiam el tudja majd vinni feladni.

A képemmel már a 7 mintalap több mint felén túl vagyok, és a következő kettő igazi lazulós lesz szép nagy egybefüggő foltokkal.
Még mindig imádom varrni, sokszor éjjel kettőkor csak lesek hová szaladt az idő?
Nos emiatt maradok el a blogolással mindig. Most is lassan 1 óra lesz......

Nincsenek megjegyzések: