2019. július 8., hétfő

Megérkezett.......


Felirat hozzáadása
Csodás zsinórcsipke alapokat rendeltem és a mai nap megkaptam Romániából. De még sokat kell gyakorolnom mire ebbe a szépségbe belefogok.  Kaptam még egy pipacsosat is, azt majd mutatom. Lassan készen van az a virágos amit én rajzoltam , és készen lesz a lepkés is. (igaz kellett hozzá 5-6 év , de jó munkához...... meg a lassúhoz idő kell :-D

  Nagy nehezen kaptam indigót, vásznam is akadt, így kicsike mintákat  rajzolgattam gyakorolni.

Nyáron talán ez a legjobb kézimunka, mert nem igazán kell számolgatni a szemeket.
Csak varrogatni. A mintát meg fel lehet újra használni.

Nem tudom rajtam kívül még kit visel meg ez az időjárás, de engem nagyon.  Mivel sehogy nem találtam magamat semmire alkalmasnak, azért nem szomorodtam el !  Mert mindig van amihez nyúlhatok, és jólesően alkothatok.
Mert valamivel matatni muszáj.
A házimunka, meg kötelező, ezért nem is szeretem, de azt is muszáj megcsinálni. :-D

Kellemes alkotós napokat kívánok mindenkinek.

4 megjegyzés:

Vera írta...

Szép minta! Én kisebbeket a pinterestről mentettem,Többnyire indigóval rajzoltam át anyagra..Ezer éves indigók, de még így is megfogták a cérnát, utána mosni kellett.Volt egy másik probálkozás is de az nagyon bonyolult volt és legalább hat kéz illet volna hozzá, azt CD tollal rajzoltam át meg üveglap és megvilágítva...Már a zsinórt is 16-osból horgoltam, és 20-as a kitöltés... Jó kis munka, néha még unalmas is, de szépségesek! Hajrá!és mutasd hogy hol tartasz...

CathlenKata írta...

Köszönöm a rajzoló nevében is. Tegnap meghozta a postás. Igaz csak pénteken tudok utalni, de megérte nagyon, és szép nagy, elleszek vele egy ideig. Főleg nyáron, mert ezt nem kell annyit számolgatni, az most nem megy:-(

Sokat én is a Pinteresről vettem le , de azok kicsik. Indigót a héten elég kalandos úton kaptam, mert ugye az más lassan a múlt. Igaz volt nekem 1978.-as gépi indigóm, de az tényleg megfogta halványan. Most van kézi ami viaszos, az talán jobb lesz!

Én 10.-ből horgolom a zsinórt, és vagy perlével , vagy 16.-ossal töltöm. Az mintafüggő nálam.
Felteszem perceken belül hogy jártam .

Vera írta...

hát igen... annyiból rossz, nem látod, ha vétesz, csak akkor ha lebontottad..A sejt mintásakat probálpom kikerülni... nem könnyű feladat, szerintem is sok gyakorlás és tanulás kell hozzá...De való igaz, a hajócsipkénél is szenvedtünk, szenvedünk vele...A szíves volt tavaly az ajándék, vagy tíz is készült belőle, más- más kitöltéssel, ha olvastál láthattad, ha nem fent van a pinteresten a zsinórcsipkés munkáim album...

CathlenKata írta...

Felraktam azt amit csináltam, és igen méhsejtes volt amit elrontottam. De van neki titka ott ahol találkoznak egy pici öltést kell tenni színes cérnával és máris lehet beszőni. Ha jól csinálod egyben marad. Nos igen jó pap is holtig tanul. :-)

Igen megszenvedtünk a hajócsipkéve és meg is szerettük a légiességét.
Láttam a szívest, és nagyon szépek. Olvaslak ám rendszeresen, csak néha lusta vagyok írni. Puszillak!