2019. július 9., kedd

Pipacsos csipke


 A másikat is lefényképeztem .  Ez kicsike és azért kaptam, hogy a méhsejtes kitöltést gyakoroljam, csináltam is ma egy másolatot róla gyorsan.
De amiket úgy vettem le a netről azokat is anyagra rajzoltam, most végre kézi indigóval ami viaszos, talán nem fogja meg a zsinórt. Ilyenkor nyáron szoktam jobban belemélyedni.





















Amit csináltam, az kész lett,én meg kilettem teljesen.  Valami jókora gubanc volt a kitöltéssel, mert ilyen lett! De vállalom ezt is én csináltam heteken át ! De még tanulom, és rögtön nem lesz semmi tökéletes. Emlékszem mennyit szenvedtem a hajócsipkével is míg meg nem mutatták nekem.  Nos ezt a netről tanulom és nem is kicsit nehéz. Szerencsére van magyar nyelvű videó a tervezéstől a kivitelezésig. De gyakorolni kell sokat.






Köszönöm a látogatást ! Kellemes nyarat kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: