2020. április 16., csütörtök

Karantén napló

Amit rendeltem online minden megérkezett, a kamra  feltöltve , a hűtő is.  Még 1 rendelés függőben van, az ha megjön, sok minden nem kell majd.

A gyógyszereim végre felhőben, így most könnyebb lesz. Tegnap el is hozta a fiam.
Jó volt őt látni, még ha majd egy méterről is, de amikor elment bizony sírtam.  Hiányzik nagyon.
Sokat dolgozik, nagyon sokat, látszik rajta. Az ünnepeket is végig dolgozta sokszor éjfélig.
Home office ...ismerős ugye?  😢  Előnye, hogy nem kell bemenni a munkahelyre, hátránya, hogy munkaidő sincs.
Persze jó, hogy nem tették ki , mert most próbaidős, de pár hónap alatt éveket öregedett. Féltem őt.

Kaptam porélesztőt is, így mostantól amíg bírom magam sütötte zsemlét eszem. (legalább tudom mi van benne, és tuti nem tapizza össze senki puszta kézzel. )

Kenyeret próbáltam sütni régebben, de nem igazán jó hozzá a vénséges vén sütőm. A második próba után feladtam. A zsemle jobban megy. .
Igaz kinézetre nem szép, de ehető, és jobban be is tudom osztani .  Napi kettő elég nekem a többi eláll a mélyhűtőben. Aztán majd belejövök.

Mostantól egy kicsit mellőzőm  a fészbukot, csak moderálni lépek be, és gyorsan ki. 
Úgy érzem elég a magam baja, nem kell a másikét olvasni. Az egész világ a feje tetejére állt , emberek munka nélkül, betegek utcára téve........

Kilépni ugye nem tudok, az egyik moderátor társam olasz. Sajnos nem tudok róla semmit.
Miatta maradok. 😍

Próbálok kikapcsolódni filmet nézni, olvasni, kézimunkázni és nem gondolkodni azon mi lesz majd.
Mindennek eljön a maga ideje.

Sajnos nincs kertem, sem erkélyem, az ablakban levegőzők, már amikor csökken a forgalom.
Olyankor az a nagy csend félelmetes.
Mozogni, meg mozgok eleget, elég hosszú a lakás. :-)

Nincsenek megjegyzések: