2020. március 18., szerda

Önkéntes karantén 1

 2020 március 12 Sajnos én eddig sem jártam ki , csak talán havonta egyszer, akkor is csak a  bankban és a patikába. Ma sem történt másként. Jó vettem pár apróságot az eurós boltban. Inkább csak takarításhoz való kelléket. Mire hazaértem nagyon fájt a térdem.
2020 március 13 Leadtam a rendelést az élelmiszer házhoz szállításnak , túl sok mindent nem rendeltem, csak ami kb 1-másfél hétig elég. 5 nap múlva érkezik.  Rendeltem étrendkiegészítő vitamint amit szedek, és ami speciális
2020 március 14 Aggasztóak a hírek.
 2020Március 15.
Ma igazán jó napom volt! 5 -8 percre kimerészkedtem az utcára.Bár a napsütés becsapós volt , kicsit fáztam .Jó esett a jó levegő,és a látogatás még akkor is ha több mint 1 méterre álltunk egymástól, x-akták Katival . Nagyon szép terítőket kaptam ajándékba. Margarétásak, emlék anyu tiszteletére..... Imádta a "Margit "virágot.❤️
















Nálam a kis esemény is esemény, és élményszámba meg.
 Pihenés után feltérképeztem mi van itthon , mi kellene, és vajon mit hoz a futár szerdán? 🤔
Találtam 1 szem hagymát a hűtőben.😂 Szép nagy, csak a kérdés belül milyen?
Van még 6 szem krumplim is. 3 almám meg 1 szottyant mandarinom, ami savanyú mint az életem. 😄
Teába talán jó lesz.
1 adagnyi hosszú szemű rizs is akad ......

DE legalább fűszerekből jól állok! Ez is valami.
Lisztem is akad bár szegény van vagy1 éves, na bumm, majd átszitálom. Vagy kap 1 szál gyertyát a születésnapjára😂 ( és igen a nagy kotorászás eredmény 2 csomag szárított élesztő a szekrény mélyéről. )
Akad még tej is 3 db 1,8 dl.-es tartós.
Cukor alig, édesítő az van és csak júniusban jár le! HURRÁ!
Lesz itt habzsi dőzsi. 🤫
Legalább kieszem a mélyhűtőt, és leengedhetem.
Hát minden rosszban van valami jó is......

Ami a legfontosabb gyógyszerem az van, erre a hónapra kiadagolva , a fontosabbakból talán még tovább is.
Az egyik webboltban találtam vitamint is, talán hoznak . Ha nem akkor sem esem kétségbe. Mivel rendeltem még 1 db 10 db .-os WC papír csomagot és egy zuhanysapkát is. Ha nem lesz a 3.-ból kettő ,legalább egy szép virágos sapim az lesz...... 👍
Maszkom nincs , és nem is lesz. Minek, nem megyek ki . Náthás vagyok október óta.
Gumikesztyűm van,tehát takaríthatok. 🧹
Egy biztos unatkozni nem fogok.



Nincsenek megjegyzések: