2020. március 5., csütörtök

Februári összegzés



Elkészült egy párna , már csak a varrógéppel kellene megvarrni. Talán majd nyáron......


Előkészítettem a következő kalocsai terítőt. Ennek a közepe kész,de a 2 szélén annyira foszlik, hogy előbb kislingelem. Célom, hogy a sok perle hímzőfonal elfogyjon. Na meg imádok hímezni, mindegy mit, csak hímzés legyen.



Elkezdtem a 2020 Renulek terítőt 2 féle kék fonalból, keveset de haladtam vele.




Menet közben ahogy a polcon pakolásztam megtaláltam a tavalyit.  6 sor kellett volna hozzá, de nem találtam meg a fonalát, plusz ragasztottam toldáskor és sajnos a textilragasztó elengedett , ebből tanultam, hogy soha többé! Most másfajta eldolgozást csinálok. De elkezdem újból, mert már van hozzá  20.-as fonalam. De előbb befejezem ezt a kettőt.

A nagy pakolászás közben előkerült még a 2018,.as is :-) Abba is tettem pár sort .
                                 



Megnyugodtam , nem felejtettem el semmit sem. 😀  De elgondolkodtam miért is teszem félre évről évre, aztán beugrott, a nyári hőségben izzad a kezem , és a vizes fonal nem csúszik.....

A keresztszemezés még mindig nem megy. A megfázás elég masszívan tart, sehogy nem múlik el, Igaz alig-alig van fűtés és este azért még hideg van.

A születésnapom még egy kicsit odébb van, de előlegben megkaptam az ajándékom egy kedves ismerőstől. Úgy egy évvel ezelőtt már leveleztünk róla, végül is eljött az ideje. Örülök neki nagyon.



Gyorsan eltelt a február , volt benne  jó is, meg sok rossz is.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Látom, nem tétlenkedél, míg eltűntél. Készült ez meg az. Nekem a kalocsai hímzéshez nem lenne türelmem, azt hiszem. A hajócsipkét meg nem is próbáltam :D

Nekem sem akar elmúlni a náthám, ha nem is fújom az orrom, érzem, hogy nem vagyok rendben. Leginkább a fejem fáj kb. 2 hete, nem nagyon, csak éppen annyira, hogy érezzem, még nem gyógyultam meg teljesen.

CathlenKata írta...

Én nem s tudok csak úgy ülni és nézni ki a 2 lukon:-) Ha más nem megy olvasok, nem keveset.
A kalocsai hímzés volt az első hobbim, valamikor tizenéves koromban :-) Akkoriban mentünk nyaralni és egy idős néni elmesélte melyik virág milyen színű, mert bizony az nem mindegy! 15 féle színt használ a kalocsai (ha beleveszem az ó kalocsai hímzést is, mert abban van fekete is) Fehér meg csak a széle. De majd mutatom a lukasat.
Sajnos egy darab régi sincs, mert a külföldi rokonok szétvitték a világ 3 tájára.....

A hajócsipkét, ha nem mutatják meg, videóból kemény küzdelmek után tanulod meg. Tűvel könnyebb, de az nem hajócsipke...

Hát a náthám addig tart míg nyár nem lesz. Egész télen alig volt fűtés. Nekem folyik az orrom a szemem, köhögök is , s kellően utálom is.