2020. március 25., szerda

Maszk

Varrom !  Mert kell!
Most olvastam, hogy könyörögnek 100 db.-ért egy otthonban. :-(
Szomorú.
Ma csak kettőt, mert nagyon sötét volt kint, és olyankor nem látok jól.

A többi hetet kivasalva tasakolva, és  lehegesztve eltettem, hogyha jön a gyerekem és bevásárol akkor majd elviszi.
Sok kell , mert kell nekem is szükségem van rá, és hordom is, mert beteg vagyok. Október óta jön -megy a náthásság nálam, és vele a tüsszögés köhögés.Talán ezen nem is csodálkozom, nagyon -nagyon magas a napi hőingás, és ez nem tesz jót senkinek sem.
Szóval a mai 2 db maszk már elfogathatóan sikerült, felpróbálva tökéletesen fedi az arcom.
Még egyszer köszönöm Vera a segítséged.
Nem várom meg míg kijárási tilalom lesz és kötelezővé teszik, mert nem szeretek kapkodni, főleg így, hogy nem tudok profin varrni géppel.
DE ahogy elnézem kellett egy ilyen időszak ami felülír minden napi rutint.
Átírja, hogy mi a fontos.
Azt is KI a fontos!

Bár utcára nem tudok kijárni, max havonta 1x  a karantén nekem nem új.  Csak "békeidőben" jól müködik az élelmiszer -házhoz szállítás, most nem. Hiányzik a gyümölcs a friss  zöld , de ez van....  most helyette vitamin van. Azt is csak addig amíg van.
Félek? Hát persze, mint mindenki.
Unatkozom? Nem , soha nem szoktam,pedig a kézimunka most áll és vár. De helyette ott sütés főzés , ami bevallom sokszor hanyagoltam. Most jól jön ami van a mélyhűtőben. Nem halmoztam fel semmit sem. Szerencse nem sokat eszem, de fél gyomorral nem is tudnék. 😟


Nincsenek megjegyzések: