2020. április 6., hétfő

4 hét


 Elég régen nem jelentkeztem, de összefolynak a napok. Mire észbe kapok este van.
A maszkok varrását abbahagytam 20.-at elvittek a fiamék . 3-3 darab meg marad nekem meg az exemnek.  Szerintem elég, ha nem mégsem akkor varrok még. Bár nagyon féltem a varrógépemet , mert sok réteget nem nagyon tud levarrni, kattog zörög. Jó nem "igazi" varrógép csak az az olcsó műanyag. De én sem vagyok profi .

A virágom nagyon sok bimbót hozott , nem igazán bírja tartani sem. :-( Várom, hogy elvirágozzon, és akkor vágok le leveleket.



Talán észhez tér szegény. 









Múlt héten sikerült némi zöldséget és gyümölcsöt rendelni.  Nos a krumpli nem lett valami szép, bár kívülről nincs baja,de belül fekete. :-(  Ez van!   Bár nem tudom , hogy mást honnan fogok rendelni ?
Azon felül, hogy hirtelen nagyon drága lett minden, időpont sincs sehol sem.
Találtam a szekrényben porélesztőt, 2 éve lejárt. Ma kipróbáltam, nincs baja. Zsemlét sütöttem
Olyan lett amilyen. DE ehető.  Kicsit sótlan lett, de eddig nem is jutott volna eszembe itthon sütni.  Hát most majd muszáj lesz.



Nos nem könnyű az élet bezárkózva, de most fontos.
Kézimunkára nem gazán van időm, mert minden napra van valami házimunka. Lassacskán talán lesz időm arra is.

Vigyázzon mindenki magára!

6 megjegyzés:

Edit írta...

Végre, kicsit én is pihenhetek, így tudok jönni, nézegetni a blogokat.
Nem könnyű a mostani helyzetet elviselni, az biztos. Aki egyébként is nehezen jár el otthonról, annak most még nehezebb. Amúgy én nem bánom, hogy gyakorlatilag kevesebbet lehet(ne) kimászkálni, nagyon nincs is kedvem menni. Bár eddig dolgoztam, muszáj volt. Jövő héten újra megyek, addig pár nap szabi, meg készenlét a megoldás.

Nálunk kb. 1 hete (vagyis inkább akkor vettem észre), amikor a 8 órás tapsolás van, kivonul pár srác, és lejátszik 3 számot, vetítenek egyik házfalra, majd utána gyorsan haza is mennek. Ez egy kicsit felvidít, esténként már várom a zenét. :)

Tudnék haladni a HAED-del is, de leginkább az elmaradt házimunkát pótolgatom most be. Naponta főzök is.

Szeretnék maszkokat varrni, de én elég béna vagyok ehhez. Az anyagokat megvettem, már csak neki kellene állni, lehet, megpróbálom valamelyik nap, lesz, ami lesz.

Hétvégén az erkélyen kertészkedtem, rendbe raktam a virágaimat. Ültettem pár muskátlit, és bársonyvirág magot is vetettem.

CathlenKata írta...

Örülök, hogy írtál ! Sokat gondolok rád is.
Nekem nem kihívás a karantén , hsz nem tudok menni sajnos. DE a kajabeszerzés necces.

Itt nincs taps se semmi olyan csend van, hogy legalább a madarakat hallom.

Most nálam sem a kézimunkán van a hangsúly, hanem azon hogy elfoglaljam magam, de tegnap sok volt, ma pihenés van.
Jó lenne ha lenne erkély, mindig is olyan lakásba vágytam. Ott talán lenne pár fűszer növényem.
Maszk ügyben keresek neked valami olyan ami a youtube-on fent van. Bár Veránál is van videó ha visszakeresed.

Edit írta...

Köszönöm Katám! Én is sokat gondolok Rád, még ha nem is írok. Nagyon kivette a munka az erőmet az utóbbi időben.

Vera írta...

Pécsen van egy "papi" program, bevásárolnak, de meg van hogy melyik boltba, gyógyszer, posta ilyesmit...Bizony most hirtelen még drágább lett minden..Az 1100 forintos csirkemell majd pár nap elteltével 3000 forint lett, majd szét szedték az eladót mert maszek...Tény hogy drasztikusan emelték az árakat, de nem csak a maszek boltok és nem csak a húsboltba... Egyik nap a narancsot 350 adták, másnap majdnem 900 forint.és sorolni lehetne...és az 50 forintos élesztő 200?Bennünket a virágosokat is nagyon súlyt ez az állapot... de szerintem mindenki érzi a bőrén...Reméljük hogy lecseng ....

CathlenKata írta...

Editkén elhiszem , mert most mindenkinek nagyon nehéz. Puszillak!

CathlenKata írta...

Verám! Most itthon vagyok karanténban , ami ugye önkéntes és tart mér egy ideje.
Jelenleg háziorvos sincs ketten voltak 70+ évesek, bár az új megvan csak még nincs meg talán a pecsétszáma? Nem tudom. Ha nincs recept se nyomtatva se felhőbe, akkor gáz van nem is kicsi!
Élesztőőőőő ??? Itt nincs sehol sem, még 200 FT sem. Semennyiért :-(

Rendelni sem tudok csak zöldséget,húst tejföl más nem. Tojást csak 30 db.-os , de annyit minek?
Olvastam , és láttam a csodás virágaid, sír a lelkem.......
Ha le is cseng a mostani árak maradnak....