2019. október 19., szombat

Finish ..... Happy dancing ...... (Vége...örömtánc )


Elkészült végre! Imádtam  hímezni, de a sok narancstól csömöröm lett. :-D



Fluffy Love
 220 x149
57 szín
Kezdés : 2019 február 24-25
Vége 2019 október 19 -20

Még nincs se mosva sem vasalva, mivel pont most tettem le a tűmet.
Hát azt az egyet sajnálom, hogy erre a vacak anyagra hímeztem, de remélem mosás vasalás után rendben lesz. (Most még a jelölőfilc is látszik . :-( )
Jobb lett volna márkásabb anyagra hímezni, de mivel ez az első nagy képem sok-sok színnel nem bíztam magamban.
Tapasztalatom sok lett , tanultam a hibáimból. Legközelebb biztos vagyok benne, hogy ilyen sok színnel és ilyen pixeles képet  rámán varrom, és parkolásos technikával. Ezen a videón a hölgy bemutatja hányféle van. KATT
Azt hiszem párna lesz belőle, remélem akkor is úgy fogják a "gyerekeim" szeretni mintha képként kapnák meg. A fiamnak nemsokára születésnapja lesz.

Kösz ha elolvasod , és írsz pár biztató szót!

Legyen csodás napfényes hétvégéd! 💓

4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Igazán szép lett!

CathlenKata írta...

Köszi!

Vera írta...

Nem tudom milyen anyagra varrtad, hogy azt irtad hogy rossz az anyag,és hogy nem gondoltad hogy kész lesz...nem azért álltál neki hogy kivarrd? Szerintem nagyon szép lett..És szó nélkül sem lehet hagyni...hogy egy ilyen nagy munkát ,ami szerinted gyenge anyag, hogy párna legyen..Hogy fogja birni, ..Párnaként nem biztos hogy sokáig megmaradna, hisz azt mosni is kell többször is....Mindenképp keretbe tenném...Egyszerűen gyönyörű, végig kisértem ahogy készült...ennyi sárgával...Nekem jóval kevesebb a szín és tudom milyen... ha egymás mellé teszem a két sárga szint, nincs különbség... csak varrásnál látszik... hogy egyik fényebb kicsit, a másik matt...Mosás vasalás után egész máskép fog mutatni főleg a falon, amit nem egy centiről nézzünk...Persze a tied és te döntesz a sorsáról, de kár érte, ...
Sok sikert az új munkádhoz!

CathlenKata írta...

Verácska! a reatextől vettem anno "7"-es sűrűségű anyagot, jóóóó nagy lukakkal. Azt hittem 16 countos anyag, de nem az. Valahogy átmenet a 14.-es és a 16.-os között.
Én még életemben nem varrtam ekkora képet ezért nem is bíztam abban hogy befejezem.

Jelenleg sajnos anyailag nem állok úgy, hogy keretezőhöz vigyem. Mosógépre kellett a pénz. Ma hozzák , :-)
Tényleg sok színnel készült és volt, hogy mér az árnyalat is ugyanaz volt, nehezítve ezzel a munkámat. Mivel nem nálam lesz használva , megkérdezem a gyerekeket. Nem biztos, hogy ahol laknak majd engedik a falat fúrni.
Köszönöm szépen a dicséretet, a mostaninál igyekezni fogok, és persze parkoltatni a szálakat, hogy a háta is szép legyen, ne csak az eleje.