2019. augusztus 22., csütörtök

Haladok.... lassan, de biztosan.


Igazodom a hullámzó időjáráshoz :-) Bár nekem nem kellemes, de nem kívánságműsor.

Ha nagyon meleg van horgolok, ha jó kis kellemes hűvös a rókáimat hímzem.
Valahogy megszerettem a puszilkodós rókáimat, az össze pixeleivel együtt. Még 2 teljes és 1 fél oldalnyi van hátra.

A babatakaró széltében elérte a 75 cm, és most már csak felfelé kell haladnom. Jó kis pihe-puha babafonalból készül  Ha marad még fonalam a körbehorgolás után, lesz még egy és ha kész megy az alapítványhoz.

Sajnos nekem már kifogyóban van a műszálas fonalam, de azért ügyesen kifogtam egy jó kis leértékelést.
Épp most fogyott  el a szürke fonal, de nem hiszem, hogy gond lesz, a lényeg meleg legyen.

4 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szépen haladsz a rókás képpel, még ha nem is gondolod így.
A babatakaró is jól alakul.
Ez a változékony időjárás mindenkit megvisel.

KITARTÁS!!!

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen Editkém!
Február 24-25.-én kezdtem el, és ez az első ilyen nagy képem. Nincs mihez viszonyítanom.
A takaróval valószínű a hétvégén végzek is. De maradt még fonalam, szóval lesz még egy....
Azt tudom, de én sajnos nem vagyok átlagos. :-( Gondolom tudod, hogyan értem!

Palkó írta...

Lassan??? Szerintem meg nagyon gyorsan. Mindjárt kész :)
A babatakaró is nagyon szép, hogy tudsz ilyen egyenletesen kötni a színváltásokkal? Ügyes vagy!

CathlenKata írta...

Köszi! Aranyos vagy, de már egy ideje a hőség miatt szünetel a hímzés.
A babatakaró horgolással készül nem kötéssel.
Tuniszi entrelac a minta neve, és kockánként haladok ferdén. Lassan elkészül .
Bár ez is meleg, de az egész az asztalomon van, és nem az ölemben. :-)