2019. szeptember 4., szerda

Elkészült a takaró.....

Már csak körbe kell horgolni. Nem volt könnyű amikor már visszafele haladtam a kockákkal, de az asztalon volt az egész horgolmány, és csak a vége a kezemben. Különben még ott tartanék ahol utóbb mutattam. Fonal elég sok ment bele, a szürke el is fogyott, de azt hiszem nem szépségversenyre készült. (Sajnos amikor láttam kevés lesz vége lett a leárazásnak. :-( ) 
Van benne hiba vállalom.  Pont emiatt áll a hímzés is, kissé elég volt egy fél oldalt felbontani a rókás képből. A túl nagy hőség miatt is inkább leálltam vele. Ha ilyen marad az idő és kissé magamhoz térek folytatom.
Mivel van még más színű fonalam is lesz még 1 utolsó darab az alapítványnak és ezzel be is fejezem.
3 db babatakarót szándékom leadni és azt hiszem részemről ez is szép eredmény.
Túl sok mindent kellene átnéznem és eldönteni, hogy befejeznem, illetve  kitalálni mi is legyen vele.

A takaró mérete 105x 75 cm (babaméret )
Fonal: Yarnart Baby
Tű : Kb 4.-es (De mint írtam örököltem és a nyelén nem látni hányas )
Minta : Tuniszi entrelac
A másik kékes árnyalatú lesz.

6 megjegyzés:

JuciKa írta...

Igazán szép takaró.

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen Juci!
Adományba készül a rászoruló gyerekeknek. :-)

Palkó írta...

Nagyon szuper lett, fantasztikusan jó színe van!
Lemaradtam: milyen alapítványnak? Van határidő, pontos leírás, mit is kéne készíteni?
Köszi!!!

CathlenKata írta...

Köszönöm!
Ha egy mód van rá nem itt válaszolnék.
Ha fent vagy az FB .-ott megbeszélhetjük.
Köszi a megértésedet!

Palkó írta...

Sajnos nem vagyok FB-os :(
Semmi gond :)

CathlenKata írta...

Hát lassan én is lelépnék, de 2 helyen vagyok moderátor. Így maradok.
Amúgy akkora a csend,a takarós csoportban, hogy még én sem tudom mi van.......