2019. május 27., hétfő

Hagyományos hímzések.



Régen, még a nagy internet elterjedése előtt, rengeteget hímeztem és imádtam . Sajnos akkoriban nem készült róluk fotó. Nem létezett még digitális technika, sem mobiltelefon.
De mivel mindegyik ajándékba készült , és külföldre "ment" utólag sem tudom megmutatni.

Pár éve kaptam  pár előnyomott kézimunkát, és most ebben a fejfájós náthás időben, előkerült. 
Egyedül egy tanuló darabot találtam, még a fonós tanulós időkből . Azt befejeztem, bár a széle még kérdéses.
gömöri csomós hímzés
Így , hogy belejöttem és nem kell se számolni se túlságosan figyelni , folytattam az elkezdett kézimunkákat . Van még egy úri hímzéses futó és kiterítő, a többi kalocsai , illetve mezei virágos.  Idővel talán majd mutatom azokat is.
Néha jó a nosztalgia , mert sok szép emlékem van.


Úri hímzéshez hasonlító futó.
Kalocsai 90x90










Nincsenek megjegyzések: