2019. június 14., péntek

Tudom....

Már megint elhanyagoltam a blogomat.
Mentségem, hogy amikor az előző bejegyzést írtam a hidegtől merev volt a kezem,és rettenetesen fáztam.
Arra nem gondoltam, hogy alig pár nap és bedurran a hőség, és most meg az a bajom. :-)  De más is megérzi tudom.

Eltenni való idén nem igazán lesz sajnos. Cseresznye alig termett 1 adaggal a mélyben, egyből meg levest csináltam .
Kaptam 5 liter bodzaszörpöt. A málna még folyamatban van. Abból is szörp lesz, bár van tavalyi maradék is.
Szép lassan befejezem a nagy terítőt, már nem sok hímezni való van rajta, csak az unalmas slingelés. Azt meg talán elhalasztom télire, mert hatalmas nagy, és melegít, nem is kicsit.
Találtam még egy nagyot, meg 2 db futót, és egy párnát, aztán vége is lesz a lapos öltéses időnek.
Remélem a fonal kitart, mert venni tuti nem fogok.

Őszig elvállaltam egy takarót, elég haladós, de csak éjjel csinálom hűvösbe. Nem nagyimintás lesz,mert az inkább ágytakarónak jó. Olyan lesz mint a zöld . 4,5 tűvel , és 2 féle műszálas szürke fonallal , most férfiasabb takaró lesz.

Képeket utólag csatolok ha kész a terítő, és akkora talán a takaró is nagyobb lesz.

Ha akad aki még olvas , innen üzenem vigyázzon nagyon magára, gyilkos idő van.

4 megjegyzés:

Edit írta...

Én olvaslak, ha jelentkezel. :)
Tényleg szörnyű meleg lett, és az a baj, hogy egyik napról a másikra. Hogy nekünk semmi se jó! Egyik nap még fűtünk, a másik nap meg már strandolni lehet.
Kíváncsi vagyok a készülő dolgaidra.

CathlenKata írta...

Baromi nagy az a terítő amit feltettem. Kicsi kereten hímzem,és lassan. Mivel napvászon és az műszálas. Másról meg sajnos nincs mit írnom.
Van egy majdnem kész terítőm, és egy takarókezdeményem. De egyik sem 40 fokra lett kitalálva :-)
Remélem jövö héten hozhatok majd képeket is.

JRosa_SZG írta...

Én olvaslak. Szeretem a bodza szörpöt, de sajnos màr ezer éve nem ittam. Kíváncsian várom a képeket:)

CathlenKata írta...

Tudom :-)
Én is szeretem , de idén az exem új receptet próbált ki , és nem sok íze van. Olyan mint a limonádé. De lesz málnaszörp, ha igaz, bár maradt tavalyról is. Nekem inkább a csapvíz oltja a szomjamat.
Hát én is kíváncsi vagyok mikor tudok valamit is mutatni. 36 fok van és semmi nem megy. :-(