2021. november 4., csütörtök

Októberi összfoglaló

 Nagyon hamar odébbállt ez a hónap , szinte észre sem vettem.
Igaz jobbára az ágyat nyomtam. Az őszi időszak a téllel együtt nem nekem való.

De kicsit azért tudtam csinálni is valamit.





Et a fiókos dobozt, nagyon leárazva vettem, igaz nem volt betervezve. De nem bántam meg.
Mivel majdnem elfogyott a festék , a maradékot is elhasználtam, vagyis újrahasznosítottam 2 kicsi dobozt is. Minimál stílusban, mert sajnos minden dekupázs cuccom beszáradt.


Hó vége felé, meg hímeztem.


Az előnyomott futót és  terítőt így kaptam ajándékba , nem kellett slingelnem , ami nagyon jó dolog, nem minta nem szeretném csinálni, csak picit unalmas.
A terítőből már csak 1 sarok hiányzik és kész az is.
Van rá jelentkező is, aki szintén ajándékba kapja majd meg ezt a szettet és az összes kalocsai mintás alapom kihímezve. (Ugyanis azokat is úgy kaptam, meg a perle fonalakat is ajándékba, én meg kiélvezem magam. Ugyanis imádom csinálni, de már nincs rá igazán kereslet. )
Így nem kerül a kukába ha már nem leszek. Viszont lesz aki emlékezni fog rám.

Időközben a virágaim is beindultak mind bimbós :








Jó egészséget kívánok azoknak akik még olvasnak. Vigyázzatok magatokra nagyon!

4 megjegyzés:

Éva írta...

Akkor már most gyógyulófélben vagy hogy ilyen sok szép dolgot alkottál! Virágaid is nagyon szépek! Vigyázzál magadra !

CathlenKata írta...

Hát nem egészen Éva! Most újból beteg vagyok. Azt hiszem ez így lesz tavaszig.
Mint minden évben ősszel megfázom :-(

Névtelen írta...

Most találtam rá a blogodra, meg egy két írásra is szakítottam időt.
Szeretem a hozzáállásod a kreativitásod.
Meg hogy olyan "mindenevő" vagy!
Örülök, hogy zokni ügyben összefutottunk.
Remélem jobban megismerhetlek!!

CathlenKata írta...

Kedves Névtelen!
Nagyon szépen köszönöm kedves szavaid!
Ha bármi kérdésed , vagy kérésed van fordulj hozzám bizalommal .