2021. október 5., kedd

Helló október

 Már megint elhanyagoltam a blogom, de mentségemre az őszre (nem) tervezett megfázás elért.
Lassan , de biztosan kilábalok belőle.

Újból kaptam fonalakat , ezúttal mohair-t, jó szöszmöszöst. A maradékokat feldolgoztam kis nyakbavaló kendők lettek.
 



Bár a fotókon nem jön át nagyon színes mind a kettő.


Ez a szép színű türkiz fonal sajnos kevésnek bizonyult, de talán derékvédőnek jó lesz télen.
Nagyon vastag , nagyon szőrös :-)
 Van még ilyesmi fonal , de legalább vékony. a 6.5 horgolótűt nem nagyon bírja a kezem. :-(

Amikor ezekkel végeztem befejeztem egy elkezdett zoknit, ami talán csak alvós lesz lévén, hogy nagyon tarka-barka....

Még 1 zoknira való van ebből , de az legalább kék-zöld cirmos.

Akad még fejezésre váró pár dolog, köztük egy félig kész pulcsi  ami sajna nem lesz egyforma színben, de itthonra megfelel . (Úgyis csak próbának szánom, és ha megfelel lesz még csipke mintás is. )
A kép tavalyról van, azóta ha nem is sokat , de nőtt.


Még tavaly hagytam abba, mert úgy éreztem kevés lesz a fonal hozzá. Most végre  kaptam, de árnyaltban mást,nem kicsit csalós a netes kép, de most már nem variálok. Befejezem.
  A nyakánál kezdtem és lassan leválaszthatom az ujjait...... és bízom benne nem lesz kicsi!
Az első fotó a szín hű.

Nos nem unatkozom egy kicsit sem. Fonalból sincs hiányom. 😃
Ha eltűnnék újból , akkor gyorsabban dolgozom, hogy elég legyen a fonalam.

Nincsenek megjegyzések: