2021. szeptember 2., csütörtök

Itt van az ősz ......

Elég régóta nem írtam semmit. Mentségemre megvisel ez az időjárás. De azért délutánonként bökdösök. Szerencsére van mit! Kaptam ajándékba egy halom fonalat , de olyan régi, hogy talán az anyukám kötött ilyenből amikor kicsi voltam. :-) Volt amiben ott volt a blokk !  35.- ft  Szóval tényleg időtlen. Mindegyik gyapjú/műszál keverék.





Kész lettem a táskával ,nagyon könnyű volt és 20 deka fonalból nem is maradt :

A türkiz kendőt lebontottam, mert eltévedtem a mintába, de másik fonalból elkezdtem ...


... aztán félbemaradt egy top kedvéért .

 Már a testet horgolom , kissé egyhangú , de hamar kész lesz, és megy a fehér pulcsi után.

7 megjegyzés:

Edit írta...

Na, azért ügyködsz mindig valamin. Én is hímeztem egy aprósagot, nem a HAED-et folytattam. Igyekszem majd megmutatni a blogon.

CathlenKata írta...

Sajnos a hímzőtűt letettem egy ideig,most ajándékba horgolom a topot, a kendő meg kell. Sokat elhagytam. (na meg néha úgyis elviszik :-)
Kíváncsi vagyok a HAED re .

Vera írta...

Én is "ebből az időből" kaptam fonalakat, csak a legtöbb moher,és az illető "zöld" mániás volt
lassan lehet majd himezned is, megjön az az idő is...Készítettem egy kis teritőt,nna alig tudtam elkészíteni, mert úgy izzadt a kezem a hőségbe...

Vera írta...

Én is "ebből az időből" kaptam fonalakat, csak a legtöbb moher,és az illető "zöld" mániás volt
lassan lehet majd himezned is, megjön az az idő is...Készítettem egy kis teritőt,nna alig tudtam elkészíteni, mert úgy izzadt a kezem a hőségbe...

Vera írta...

bocsánat... most láttam, újra moderálod, igy kétszer is elküldtem, mert azt hittem én rontottam el valamit.Az előbbi jobban tetszett, én bekapcsolom "új megjegyzések küldése erre a cimre" és email jön ha ir valaki,és nem kell hozzá moderálni..

CathlenKata írta...

Nekem felajánlották a választást, csak épp nem olyat kaptam. De valamit kitalálok majd. Van mohair és van sima is , van ami szúr , van amelyik puha.

Még kb 20 centi hiányzik a topból azt be kell fejeznem még ebben a hónapban.

Utána meglátom mi lesz, a szemem kissé nem a régi. :-(

CathlenKata írta...

Sajnos én nem találtam olyan opciót ami nekem tetszett volna, ezért van a moderálás.
Nagyon sok bejegyzésre nem válaszoltam, nem akarok kihagyni egyet sem. Így meg látom!