2021. április 29., csütörtök

RP Gyüjtemény eddig elkészült virágai .

 5 sor 7 virág
Anyag Aida (Ha jól emlékszem 16.-os)
Fonal DMC
start  2015 .

Tegnap elkészült a lyukas levelű orbáncfű is, kép majd a folytatásban. Most a füge van soron.












Nos , hogy miért nem folytattam anno, arról fogalmam sincs.
Tuti, hogy valami közbejött. különben nem hagytam volna a tasakban egy csomó DMC fonalat.
Bár most örülök neki, mert igencsak megszaladt az ára.
Viszont ezt már keverni nem szeretném ......
Nagyon lassan haladok, de a szemem nem a legjobb sajnos. Már nagyítóval kell hímeznem .
De remélem elkészül mind a 35 virág.

4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szépek, egy ideig van mit varrnod:)

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen.
Az első sor még 2015.-ben készült, a másodikat most csináltam.
Nagyon szeretem a tervezőjét. :-)

JuciKa írta...

Nagyon skat hímeztél ebből a sorozatból, jó eggyütt látni az elkészülteket.

CathlenKata írta...

Igen, de vedd figyelembe, hogy 2015.-en kezdtem el! :-) Nem most volt, viszont szeretném ha elkészülne, mert jó látni a sok szép pasztelles virágokat.
Akkoriban készült el egy sornyi virág, és most a második sorral is végeztem, bár még pár öltés van a fügéből.
Köszönöm szépen!