2021. április 4., vasárnap

Renato Parolin : Simple and Timide



 


7 megjegyzés:

Vera írta...

Ez a középső, különösen tetszik... Nagyon szép..Persze a Renató minták mind szépek, jó néhány már nekem is van kész

CathlenKata írta...

Ezek mind 2020 as mintái a Mesternek.
Nem volt olcsó mert 2 új színű DMC kellett hozzá, és persze itthon még hasonló sem volt. :-( Vennem kellett, és elájultam mennyire felment az ára a fonalnak:-(

Vera írta...

Nem tudom mennyiért vetted, de itthon a kézimunkásboltok, 460 forintért reklámozták, leárazva...Ezer éve ajáltad a rosace fonalakat... Kár hogy nem az elején kezdtem áttérni rá...

CathlenKata írta...

305.-/ darab ám nem mindenhol kapható az új 35 szín amit kiadott a DMC :-(
A kedvenc boltomban 300 alatt van , de ott meg nem volt se 28.-as se 29.-es lila.

Én még mindig Rosaceval hímzek, de amikor ezt elkezdtem még nem volt, ráadásul a csomag tele volt új bontatlan DMC.-vel.
460.-? Basszus , ettől még az is jobb ha rendelsz boltból Rosa-! és kp kifizeted utánvét.

CathlenKata írta...

Megnéztem a Rosace 92.-ft/db.
Sajnálom Verám!

Vera írta...

Lehet hogy nem érthetően irtam... a DMC-ét a Cérnalányok árulják ilyen drágán..egyébként nem is tudom nálunk kapható e. DmC, mert ami volt bolt bezárt... viszont, találtam egy új boltot, ahol csak rosacét és puppeteset árul, most már 130 forint...szeretek varrni vele..nem érdemes rendelni, mert annyi fonal nem kell, hogy megérje rendeli.

CathlenKata írta...

Verácska! Én a cérnalányoknál azért vettem, mert új szín és kellett,sajnos a kedvenc üzletemben ahol olcsóbb ott nem volt. 28.-as és 29 számú DMC (ahol lenne ott is csak együtt dobozban a 35 db)
Az ibolyás RP.-be kellett és közel távol nem találtam még hasonló színt sem sajna Anchor-t sem ami jó lett volna helyette.
Rosacera meg nem lehet átváltani sajnos. Mivel nagyon új színek .....

Én nem akarom megvenni mind a 35 új színt.Minek? Ha kell 1-2 darab , akkor nézek hozzá mást is.
Sajnos itt a közelben nincs olyan fonalbolt ahol árulnának,csak Puppets van.
Csak taxival tudnék menni, akkor meg ott vagyok ahol a part szakad.