2021. március 2., kedd

Takaró

Régen nem írtam , de nem is nagyon volt miről. Egyéb dolgokkal voltam elfoglalva, és délutára elfáradtam. Így inkább csak csak olvasgattam.
Amíg szembe nem jött a kézimunka kellék webáruház zsákbamacska akciója. Lehet kartonra is venni meg zacskóra is. Olcsó , mert nincs rajta szalag a fonal nevével , és talán nem pont 5 vagy 10 dekásak. Ám attól még jó fonalak! Én vettem 2 zacskó bordót , hogy meglátom mit kapok és utána tervezek.


Ez jött , majd kb 2 hét múlva ez lett belőle :


Hatalmas és nagyon meleg takaró. A fonal nevét rejtse jótékony homály!  Téli + takarónak jó lesz.

Ezen felbuzdulva a vastag  műszálas fonalakat ki szeretném selejtezni teljesen , készül a következő takaró .


Ez már jóval tarkább lesz, mert maradékból készül . Nem volt kedvem kockákkal bíbelődni ez is egybe lesz készítve , amíg hűvösek a délutánok. Ha ez kész lesz, maradt még egy zsák fonal ami 60% pamutos abból valami csíkos pulcsit képzelek el, de majd kiderül.
De a lényeg az, hogy nem lesz útban.
Ami fonalam még van az szerencsére vékony és lehet kötni is. Fogok még zoknizni , hisz nem sok van még.

Akit érdekel a zsákbamacska itt a link KATT

Minden kedves olvasómnak jó egészséget kívánok, a betegeknek jobbulást!


2 megjegyzés:

Edit írta...

Nem semmi méretű takaró. Egyszer újra kellene próbálkoznom a horgolással, hátha...

CathlenKata írta...

Hát nem , de a fonal sem vékonyka ám!
De hát ilyen a zsákbamacska. :-)
Most is takarót horgolok, de az vékonyabb. Inkább nyári lesz, míg a barnásbordó télen lesz jó!