2020. december 14., hétfő

Ilyen nincs......

 Így advent idején szinte minden érzékenyen érint akár jó , akár rossz hír. (Amúgy is milyen karácsony lesz? Milyen ünnep ?  Fájó és soha nem felejtendő. )

Az előző posztomban írtam, hogy a gépem (HP)  elromlott, így elő kellett vennem egy régi a fiamtól örökölt Lenovo laptopot, ami el volt törve a zsanérjánál. Így az állandóan nyitva kell legyen. (Igen még most is.) Ugyanis kissé kipofozták a fiamék kívül-belül.
Ma hazakerült a Lenovo , és bár ezen sincs semmi különös mégiscsak saját gép.
A kölcsönben kapottat boldogan adtam vissza, mert ami kölcsönben van azzal  ezerszer jobban kell vigyázni!
  Mellé a saját gépemet is elvitettem, hisz azon van mindenem. Nem tudtuk mi a baj.
Ma 4 órakor vitték el 5 órakor jött az üzenet jó a gép . 😳
Hát én csak néztem , kérdeztem  mi a baj?
Nos az akkumulátor érzékelőjébe befészkelte magár egy BÜDÖS BOGÁR !
Azóta nem térek magamhoz.
Nagyon, nagyon hálás vagyok a fiamnak, hogy megjavíttatta , frissítette, és kipucolta kívül belül a gépeket. 
Holnap hazakerül a sajátom , benne a kincseim, fotóim, terveim.
Így ünnep előtt  ez nagyon jó hír.......

 .

3 megjegyzés:

Éva írta...

Örülök hogy minden rendben !

Vera írta...

DDE van.. és szerencse hogy megúsztad ilyen könnyen!Ha valahova bele költözik a pók, az is tud még csinálni galibát.. Pl riasztók és társaikba...
Jó hogy minden rendben!

CathlenKata írta...

Köszönöm szépen! Éva és Vera!

Sajnos az alaplappal is van gond azt megpróbálták megoldani.
Ha hazakerül a gép, mindenem ki lesz mentve pedrive.-ra , hogy meglegyen amíg új gép nem lesz. Nem olcsó mulatság.