2019. október 31., csütörtök

Örömről és bánatról ......

Jó sok hercehurca után megérkezett az ülőrámám , és jó nagy.


 Nem volt épp olcsó, de valami már nagyon kellett, túl sok nagy mintám van, és a kicsike kézbe keret félek elnyomja a hímzésemet. Az álló ráma lábait elvitte az exem, hátha át tudja alakítani kanapé rámává. Nagyon azt sem bánnám mert legalább azon is öltögetnék napi pár öltést. Sokat nem , mert amit most hímzek kissé sürgős.
A rókás képnél nem igazán gondolkodtam, csak varrtam és varrtam, szerettem az utolsó pixeles oldalig. 💓
A minap meg belefutottam az FB.-n egy 50% leértékelésbe, és elcsábultam, de nem bánom, mert a fiamnak is tetszik. Jó nagy.😊

London Westminster Palace
HAMZA minta  : 450 x 600 as 145 színnel igazi kihívás lesz.

Később újra láttam egy leértékelést , hát annak sem álltam ellen. 😄 A nagy mellé kellett egy kisebb lazulós is. Nagyon sok Orosz származású tehetséges tervező van, igaz a legtöbb kép kicsit gyerekesnek hat számomra, de ebbe konkrétan beleszerettem.
Maria Brovko: Smaug Holmes

 Más.
Valamikor mutattam már, hogy van egy extra hatalmas fokföldi ibolyám, kacérkodtam a gondolattal hogy megválok tőle örökre. Teljesen elnyom minden más virágomat  , ráadásuk kettő is van belőle.  Talán azt érezte, talán az én szomorúságomat , nem tudom, de elkezdett virágozni és sok-sok bimbót hozni.  Naponta fotóztam , és most ebből mutatok pár képet.







 

 



Úgyis bánatos napok jönnek. Amit sokan elkevernek, pedig nem kellene.
Ebből csak 1 vidám egy kicsit a mai nap. Hagyjuk hagy élvezzék a gyerekek. Mert ez neki való, és mert ők még kicsik korai nekik a bánat.......👻
Október 31 Halloween  ami egy ősi kelta ünnep .

Ami már nem vidám😢 :
November 1. Mindenszentek
November 2 Halottak napja.
Ezek a napok meg az emlékezés napjai, azokról akik már nincsenek velünk, de emlékük bennünk él tovább. Hiányuk fájó... és nem múló.





Nincsenek megjegyzések: