2019. július 16., kedd

Ilyen lett...


Hát nem a tökéletesség mintaképe, de ide ki merem rakni azt is ami nem sikerült. Sajnos több volt az előkészület, mintha újra csináltam volna, de rábeszéltek, hogy gyakorolni ez is jó, nos ez meg igaz.


De legalább sikerült a sejtminta varrása ! Ez volt az egésznek a lényege.
Most kicsit pihentetem a horgolást , hisz egész hónapban böködtem. Igaz főleg ajándékokat , majd karácsonyra (hópihéket). Tudom kissé vicces, de mivel nem túl nagyok hőségben pont megfelelő . Figyelnem sem kell nagyon mert a sokszor ismételt minta mér fejből megy. Fonalam meg van hozzá bőven. Lesz hófehér, fehér csillogós, és színes is.

Ma elővettem a rókáim , mert egyre jobban hiányzott a hímzés. Úgy bemerültem, hogy  lassan éjfél van, le kellene tenni. :-D  Látni ugyan még nem lehet semmit csak egy hatalmas nagy narancssárga pacnit. Ezért most nem is mutatom.  (egy kisebb mintaív fele készen lett)  Jó lenne ezzel is végezni karácsonyig. De a közepén 5 teljes A/4 .-es mintalap van , és nem kicsikét pixeles.

De megvan az utódja amit majd felváltva hímzek a csupa feketével. Szerencsémre nem sokkal nagyobb , mint a  csupa narancs rókás képem.  Ez is ajándék lesz.
Nagyon-nagyon  nehezen találok rá olyanra ami a "gyerekeknek" is tetszik.
Így talán hagyok magam után egy emléket.

6 megjegyzés:

Palkó írta...

Szép lett! Nem csak gyakorlás, igazi szép darab! :)
Nagyon nehéz kitalálni, kinek mi tetszene... én már jó néhányszor alaposan mellényúltam... olyankor kicsit elmegy a kedvem, de aztán rájövök, hogy tulajdonképpen a magam örömére kézimunkázom :)
Szép hétvégét kívánok!

CathlenKata írta...

Láttam már szebbet is :-) De ennek a kis terítőnek a méh sejt minta gyakorlása volt a célja, most már lassan belevághatok a rózsás terítőbe.
Én magamnak is hímeznék ga lenne hová tenni, de nincs, így igazodnom kell más ízléséhez, de ez nem baj, ha örül majd neki.
Neked is szépet! Vigyázz magadra meleg lesz megint.

Edit írta...

Igazán jól sikerült ez a kis terítő! Kár lett volna kidobni, ha már annyit dolgoztál vele!

CathlenKata írta...

Editkém!
Gyakorolni jó volt, mert amit vettem rózsást az ilyen méh sejtes mintás a közepén. Amit ajándékba kaptam pipacsos az is.
De utólag varrni nem volt kellemes . Most pihentetem egy kicsit.

Vera írta...

Egész jól kijavítottad...Gondolom és tudom egy javitás, legyen bármi, több időt vesz el, mintha egy másikat készítesz. Nekem egyenlőre ez a sejt minta mumus, bár találtam egy másik sejtminta elkészítéséről

CathlenKata írta...

Az biza igaz! Nem is lesz soha olyan mintha eredetileg jól csinálod. Rábeszéltek a javításra, hogy gyakoroljak. Igazuk volt! A lényeg lejött ezt meg akár ki is dobhatom már.
Nem mumus mert ahol találkoznak a vonalak oda kell cérnával egy kis jelölést tenni, mert ugye abba IS öltünk, de a szálak közé is. Na én csak a cérnásba öltöttem és az nem elég, itt hibáztam!