2020. április 8., szerda

Éjféli gondolatok.


Hosszú volt a mai nap, de már vége. Elfáradtam.

Végre sikerült levinnem a szemetet, maszkban kesztyűben, utána ruhaváltás.

Főztem is, és sütöttem is.
Pörkölt készült és sült hús. Pár napig legalább ezen nem kell agyalnom.
Holnap újból zsemlesütés.

Délután sok fejtöréstől, azt hittem be is törik szegény koponyám.

De talán sikerül összehozni mindazt amit a barátnőm felajánlott ingyen bérmentve.🎁
Ajándék varrógép!  Hát ez nagyon nagy meglepetés nekem.
Most  élénken megy az egyeztetés, és ha minden jól megy hamarosan újból varrni fogok maszkokat, mert kell. Nem látni még az alagút végét. 👀

De most még nem szaladok előre az időben, még egyeztetnem kell 3- négy emberrel ....... Nem lesz könnyű dolog összehozni, de most az élet sem az.

Lesz élesztőm! Amit ismét csak egy kedves, önzetlen,  barátnőmnek köszönhetek. 💝
Nagyon hálás vagyok, szó nincs rá mennyire!

Ha igaz sikerült lisztet és cukrot, tojást, tejfölt is rendelnem, bár 15.-én tudom meg mi van és ami az ami kifogyott a boltban.

Talán némi nasi is kerül az ünnepi asztalra, de még ezt sem tudom biztosra, csak ha ideér még húsvét előtt.
Életem talán legszomorúbb húsvétja közeleg. nagyon fog hiányozni a család.  De tudom nem leszek egyedül , lélekben sokan lesznek velem. 👨‍👨‍👧‍👦💇‍♀️🧖‍♀️
Kívánok mindenkinek Áldott békés ünnepeket az otthonaikban! Mert most az egyszer legyünk erősek és kitartóak, ünnepeljünk együtt szűk családi kőrbe, ne menjünk sehová!

Nincsenek megjegyzések: