2020. január 6., hétfő

2019 összegzés

A tavalyi évben a január változást hozott az életemben, megszűnt a katamese, és lett egy új blogom.. Fájdalmas volt a búcsú, de nagyon átvariálták a szerkesztőfelületet egyrészt, másrészt minek fizessek azért , ha alig olvasnak?  Hozzászólni meg még kevésbé. Ugyan ott nem volt statisztika, de itt van és most látom alig több mint 1000 olvasóm van, rendszeres meg nagyon kevéske.
De ez nekem inkább egy virtuális napló.

Nem is igen hagynak megjegyzést, igaz én sem mindig mindenhová írok , inkább olvasok.
 Nem vagyok az a típus ha te írsz megjegyzést ide , akkor én is írok neked. Nem az óvodában vagyunk.  Ha valami nagyon tetszik azt jelzem.
Tudom mára már nem divat blogolni, inkább twitterezni, instázni, fészbukozni a menő.  Hát én csak a fészen vagyok fent, mivel admin lettem tavaly 2 csoportban is.
Nem tudom ki hogy van vele, nekem megtisztelő, hogy létezik 2 ember aki megbízik bennem maximálisan.
Így hát csak ott vagyok, és ha van miről írnom itt is lejegyzem.

Tavaly elkészült pár félbemaradt dolgom. (képem sajna most nincs, de nem sokat kell visszalapozni.... )
gömöri csomós hímzés
Úri mintás futó
Kalocsai terítő ,
 zsinórcsipke
Horgolt csillagok
1 babatakaró  ( a másikat áthoztam erre az évre)
A Fluffy love is elkészült .

Október közepe táján elkezdtem egy képet, titkos hímzés keretében, az is átkerült erre az évre,és nem hiszem , hogy tavaszig elkészül . 😥 A 7 mintalap felénél tartok épp , és még van sok.
De imádom csinálni, ami fura nálam , de biztos a rókák hozták az áttörést.

Erre az évre nem tettem fogadalmat, ami elkészül elkészül, ami nem , nem.
Most épp influenzás vagyok és nem látom jól a 18.-as Aidát. Állandóan könnyezik a szemem. Pihentetnem kellene.
A gépezést is csökkentettem.
De hogy nem üljek tétlenül apró picike képeket hímzek maradék fonalakból. Mivel a szemem sem az igazi, ha ezeket elszámolom nem tragédia, de a nagy képet nem szeretném.
  Biotasak lesz belőlük, vagy van képkeretem is sok , abba is szánok párat, mert a falon legalább látom.

A gépem lassan de biztosan haldoklik, igaz 2 laptopom van, az egyik vacakabb mint a másik. Írtam is, ha eltűnnék ez az oka. Többen tiltakoztak, hogy Neeeee ! 😃
De rájöttem , hogy a tableten is lehet kukkolni, meg telefonon is. De sajnos az nem ugyanaz. Hozzászoktam nagyon a windózhoz. (rebesgetik , hogy a facebook felülete is megváltozik fokozatosan mindenkinek. Egészen más lesz mint a mostani. Ha úgy megváltozik, hogy nem találok meg semmit sem , biza otthagyom.  )

A tablet meg nem böngészésre lett véve , hanem hímzéshez. Van most már olyan app. ami kijelzi mit hímeztem ki és lehet jelölni is. Ha engedélyezett a minta  persze.  Pattern Keeper a neve, és van csoport is hozzá az FB.-n, igaz angolul. Youtube csatornája is van, aki kíváncsi ott megnézheti mire jó.
Ha nem jó hozzá a minta, még mindig ott az ezPdf , bár az nem erre készült, de azért a szemfülesebb hímzők megtalálták a módját, hogy lehet.
Szép nagyot sikeredett rendelni az exemnek.




Ki is próbáltam, és pont arra szuper amire vettem, csak még szoknom kell. Egyenlőre dobozban van.
Mivel a mostani képhez már nem tudom használni.

Kezdődjék hát az új év.🍀
                                                    ❌❌❌❌

2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Boldog új évet kívánok!Kezdek áttérni én is a gépről való hímzésre először a telefon volt, de kaptam tablettot én is. Úgy használom, hogy feltöltöm drive-ba a mintát és onnan nagyon jól lehet látni, soha nem jelöltem a hímzett részt így nem használom Pattern Keepert, de kipróbálom köszi az ötletet. Majd jövök tanácsért :)

CathlenKata írta...

Neked is Boldogot!
A telefonomon , csak 1 db 10x10 kocka látszik jól, az kicsike. Ezért rendeltettem Tabletet. PDF olvasóval jól látni.
A Pattern keeper jó, de nem olyan mintához ami a netről van levéve innen onnan, szigorúan csak jogvédett cuccokat tudsz bevinni. Főleg HAED mintákhoz használják.
A trello.-ban van miket lehet, regisztrálni kell.
Sokkal többet még én sem tudok csak próbálkoztam vele, végül megvettem a progit.
Túl sok tanácsot én sem tudok adni neked, mert nem tudok angolul. :-(

Ahogy nézem ez a gép a halálán van, kell valami helyette, mert nem igazán tudok a sufniból előkapni annyi pénzt, hogy új gépet vegyek:-( Na hár emiatt is jó, hogy van tablet....