2019. június 20., csütörtök

Hoztam a képeket......

A nagy terítő elkészült , csak a széle hiányzik.  Keret ide vagy oda nekem nem tetszik . Az anyag 100% műszálas napvászon, a fonal meg pamut. Na ebből nem sok jó szokott kisülni.  :-(  Elkezdtem egy párnát az legalább lenvászonra van nyomva.  Igaz mezei virágos az is , de idővel elkészül. Most inkább megvárom , hogy az agyon lukasztott újjam begyógyuljon.





Ígértem mutatom a készülő takarómat is. Ha sikerül idetenni . :
























. Éjjel ha nem tudok aludni  ezt bökögetem. Remélem szeptemberre készen lesz. Időben szeretném eljuttatni az alapítványhoz, hogy utána egy rászorulót melengessen.

Végül  csodás ibolyám.



Itt még teljes pompájában. Sajnos azóta elvirágzott. Előtte és mellette fehér virágú ibolya van, de én nem tudom milyen fajta. Lassan  10 cm nél is hosszabb a levélnyél . Hatalmas nagyra nőtt! :-o
Időnként teljesen elfekszik az egész tő , akkor vagy megfordítom, vagy átültetem.
Most is van  egy ami úgy néz ki mint egy futónövény, de nem merek hozzányúlni ilyen hőségben,



Nincsenek megjegyzések: