2019. május 8., szerda

Köszöntő

Üdvözlöm minden kedves olvasómat!

Amint azt januárban is jeleztem zűr van.
A Katamese oldalam szerkesztőfelülete megváltozott és nagy sajnálatomra visszaállítani nem lehetett.
Minden megváltozott, és dupla annyi időbe telt , egy bejegyzés megírása , mint előtte, hát picit  (megutáltam) meguntam. De még talán elviseltem volna, ha a képeket ugyanúgy lehetett volna feltenni mint régebben, vagy itt,  kattintással nagyobbra váltani.  De nem  ezt is elvették, most vagy akkora a kép , hogy az egész oldalt elfoglalja, vagy olyan kicsike , hogy nem lehet rendesen megnézni. Nekem meg figyelembe kell vennem azokat akik telefonról olvasnak.
No meg persze fizetős  is lett egy ideje. Nekem meg most lett elegem.

8 év 588 bejegyzés 3295 hozzászólás , és eszement sok spam.

Végigolvastam, nosztalgiáztam, és döntöttem, ideje váltani.Sok minden megváltozott az életemben. Ideje új lapot nyitni,és a múltat elengedni.
A képek megvannak a gépemen , ami hiányzott azt lementettem.
Áthozni ide tokkal vonóval nem lehet, egyenként meg hatalmas munka lenne, és ugyan minek?

A szép emlékek bennem élnek, a rosszakra meg nem akarok visszagondolni.  Van bajom így is épp elég.
Igyekszem idén egy kicsit többet írni , és sok képet feltenni.

Mivel a moderáció itt is marad, kérek mindenkit legyen türelemmel, válaszolni fogok.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Jöttem ide is! :)
Remélem, sok bejegyzés születik ebben a blogban.

CathlenKata írta...

Remélem én is.